Wednesday, July 30, 2008

neither kapuso nor kapamilya

T and I were chatting about this gruesome murder that's probably been making headlines on every local news the past days. In the course of our session (while me being very busy bec. of the high demands of month-end reports), he was praising how the local police responded to the situation....*pardon the bisaya language*

me: eeewwww ...giunsa niya after ang mga lawas bb? after chop2x?
T: gi labay bisan asa..gikatag katag niya sa mga different places
ang pulis jud kay brayt kaau
murag kusug mo tan aw og SOCO ang pulis nga nakadakop
hehehe
me: giunsa diay sa pulis?
T: grabeh kaau mo hinomdom sa mga events og evidences...murag c gus abelgas
me: mao ba..abe nako soco, karon gus pulgas..hahaha
T: gus bitaw ang host
me: ahhh...abe nako jessica soco. sakto ba?
wa naman gud ko kita tv
T: hahaah..joker kaau ka bb
me: soho man diay si jessica noh?
wa jud ko kita maski isa ka episode sa soco...hahahaa
abe nako si jessica soco or soho...jahah
T: jok..parente sila ni tito soco og vic soco
me: hala oi…serious bitaw ko ato ganina bb ai...nakalimut lng jud ko
T: hahaa
kuyawa lagi kaau
luoda oi..as en
me: nya gi-share jud nemo noh? ahahaha

Don't blame me for being dyslexic nowadays. I don't have TFC, and the only most recent headline in memory is the SONA, lol! (and yeah, just the headline)

No comments: